Poté, co selhaly všechny pokusy se změnou trvalého příkazu, protože jsem nedokázal odhadnout a ani v nápovědě spořitelního internetového bankovnictví nenašel, co znamená hláška „Nesprávné datum účinnosti“, jal jsem se volat na kontaktní linku. Pán na druhé straně zkusil obligátní variace „zkusil jste to vypnout a zapnout“ (jaký máte prohlížeč, zkuste smazat dočasné soubory, zkusme postup od začátku), Zatímco se následně odmlčel (a volal o pomoc svého přítele na telefonu), jsem zkusil cestu „co nejde aktualizovat, to snad půjde smazat a zadat znovu“. Když se tedy znovu ohlásil, aby mi sdělil, že netuší, kde je chyba, jsem mu poděkoval, oznámil jsem mu svou kulišárnu a s klidný pocitem zadané platby zavěsil.
Pracovat na helpdesku bych opravdu nechtěl.
Příspěvek na téma PC, software a internet.